1400/03/30 - 22 : 17
کد خبر: 21843
با پيروزي برابر تراکتور؛
پرسپوليس فاتح سوپرجام فوتبال ايران شد/ چهارمين قهرماني متوالي
احرار: تيم فوتبال پرسپوليس که چهار دوره متوالي در ليگ برتر عنوان قهرماني را به خود اختصاص داده است، با پيروزي بر تراکتور در سوپرجام فوتبال ايران براي چهارمين بار قهرمان اين ديدار شد.

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و تراکتور به عنوان قهرمان ليگ برتر نوزدهم و قهرمان جام حذفي شامگاه امروز يکشنبه ديدار سوپرجام فوتبال ايران را در ورزشگاه آزادي برگزار کردند که اين ديدار با برتري يک بر صفر سرخپوشان تهراني به پايان رسيد. عيسي آل کثير (61 ) براي پرسپوليس گل زد.

پرسپوليس در اين ديدار با حامد لک، سيدجلال حسيني، محمدحسين کنعاني، مهدي شيري، سعيد آقايي، ميلاد سرلک، احمد نورالله‌ي، مهدي ترابي (88 سيامک نعمتي (94 علي شجاعي)، اميد عاليشاه (?? مهدي عبدي)، احسان پهلوان و عيسي آل‌کثير (71 شهريار مغانلو) به ميدان رفت.

شهريار مغانلو بازيکن اخطاري سرخپوشان در اين ديدار بود.

تساوي پرسپوليس برابر تراکتور در نيمه اول/ سرخ‌ها به ديوار خوردند!

ترکيب ابتدايي تيم فوتبال پرسپوليس

تراکتور نيز در اين بازي با محمدرضا اخباري، هادي محمدي، محمدرضا خانزاده، ميلاد فخرالديني، ميثم تيموري (74 اکبر ايماني)، ابوالفضل رزاق‌پور، حميد بوحمدان، محمد قادري (74 علي فتحي)، سامان نريمان جهان، مهدي تيکدري و محمد عباس زاده به ميدان رفت.

ميلاد فخرالديني تنها بازيکن اخطاري نيمه اول بود. سامان نريمان جهان در نيمه دوم کارت زرد گرفت. مهدي تيکدري هم در دقيقه 78 به دليل خطا روي آقايي با کارت قرمز مستقيم اخراج شد.

تساوي پرسپوليس برابر تراکتور در نيمه اول/ سرخ‌ها به ديوار خوردند!

ترکيب ابتدايي تيم فوتبال تراکتور

طبيعي بود که پرسپوليس به دليل ميزباني در ورزشگاه آزادي بازي را تهاجمي آغاز کند و عجله اش براي رسيدن به گل بيشتر از حريف تبريزي باشد. به همين خاطر شاگردان يحيي گل محمدي از همان دقيقه اول تلاش کردند با نفوذ از جناحين دروازه حريف را به خطر بيندازند اما اين حربه آنها براي دقايق ابتدايي بازي جواب نداد.

پس از 20 دقيقه فشار آوردن روي دروازه تراکتور از جناحين سرخپوشان به شوتزني روي آوردند که ضربه احمد نورالهي را اخباري به کرنر فرستاد. چند دقيقه بعد بازهم سرخپوشان فرصت گلزني داشتند اما ضربه سعيد آقايي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

البته تراکتور هم يک بار به خاطر اشتباه سيدجلال حسيني در محاسبه نقطه فرود توپ و تعلل حامد لک مي‌توانست به گل برسد اما ضربه تيکدري از کنار دروازه خالي به بيرون رفت.

تساوي پرسپوليس برابر تراکتور در نيمه اول/ سرخ‌ها به ديوار خوردند!

مهدي ترابي از پرسپوليس و ميلاد فخرالديني از تراکتور دوئل مستقيمي با هم داشتند

در دقيقه 35 سرخپوشان فشار روي دروازه مهمان تبريزي را بيشتر کردند و با زدن چند ضربه کرنر تلاش کردند به گل برسند اما مدافعان سفيدپوش تراکتور اجازه ندادند دروازه شان به طور جدي تهديد شود.

در دقايق باقيمانده نيمه اول تيم تراکتور روند دقايق قبل خود را ادامه داد و با دفاعي منظم و بدون اشتباه راه‌هاي نفوذ سرخپوشان را بست و اجازه نداد دروازه اش به طور جدي تهديد شود. پرسپوليس همه راههاي مختلفي را براي باز کردن دروازه تيم تبريزي امتحان کرد اما به نتيجه نرسيد تا نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان برسد.

پرسپوليس فاتج سوپرجام فوتبال ايران شد/ چهارمين قهرماني متوالي

محمد عباس زاده مهاجم تراکتور يکي از پرتلاش‌ترين بازيکنان تيم تبريزي بود

نيمه دوم هم با روال نيمه اول شروع شد و رسول خطيبي به شاگردانش تاکيد کرده بود هدف اولشان گل نخوردن باشد. به همين خاطر همان دفاع منطم و کم اشتباه نيمه اول ادامه داشت تا اين که در دقيقه 61 اميد عاليشاه با عبور از بازيکنان تراکتور در ميانه ميدان توپي را پشت محوطه جريمه براي عيسي آل کثير ارسال کرد که اين بازيکن پا به توپ وارد محوطه جريمه شد و پس از عبور از يار مستقيمش با ضربه‌اي فني دروازه تراکتور را باز کرد.

در ادامه تراکتور از لاک دفاعي خارج شد و تلاش براي رسيدن به گل تساوي را آغاز کرد. اين اتفاق فضا را براي پرسپوليس باز کرد تا در ضد حملات دروازه مهمان تبريزي را تهديد کند.

پرسپوليس فاتج سوپرجام فوتبال ايران شد/ چهارمين قهرماني متوالي

عيسي آل کثير زننده گل برتري سرخپوشان برابر تراکتور

در حالي که تراکتور تلاش مي‌کرد به گل تساوي دست پيدا کند در دقيقه 78 مهدي تيکدري خطايي را روي سعيد آقايي انجام داد که با کارت قرمز مستقيم علي صفايي از بازي اخراج شد تا آب سردي بر پيکر تيمش بريزد. با اين حال تيم تبريزي دست از تلاش برنداشت و حملاتي را روي دروازه سرخپوشان پي ريزي کرد اما نتوانست به دروازه برسد.

در شرايطي که 60 دقيقه بازي به پايان رسيده بود و بازي وارد شش دقيقه وقت اضافه شده بود سيامک نعمتي که اواخر بازي به زمين آمده بود به دليل مصدوميت از ناحيه کتف راست مصدوم شد و جايش را به علي شجاعي داد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 5

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.