1403/01/30 - 19 : 38
کد خبر: 48961
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
احرار: مالک باشگاه تراکتور گفت: طي چند روز آتي سرمربي خوب خارجي انتخاب خواهيم کرد.

حمدرضا زنوزي مطلق امروز (پنجشنبه) پيش از تمرين تراکتور اظهار کرد: در دو ماه اخير درگير بيماري همسرم بودم و مشکلات و کاستي‌هايي در مجموعه وجود داشت که متأسفانه حضور نداشتم. از تمامي بازيکنان، کادر فني، ساير اعضاي تيم، مديريت باشگاه، اعضاي هيأت‌مديره، رسانه و کارکنان باشگاه که در مراسم‌هاي همسرم در کنار من و فرزندانم بودند، تشکر مي‌کنم. شما براي ابراز همدردي با پيراهن مشکي بازي کرديد که اقدام باارزشي است. هواداران در تهران و قزوين نيز تنهايمان نگذاشته بودند. از مالک، مديريت و هواداران تيم خوب شمس‌آذر نيز تشکر مي‌کنم که استقبال خوبي از تراکتور و هوادارانش داشتند و با بنده اظهار همدردي کرده و در اين غم بزرگ، تنهايمان نگذاشتند.

مالک باشگاه تراکتور با بيان اينکه مي‌توانستيم با کسب نتايج خوب در سه بازي اخير به صدر جدول برسيم، تأکيد کرد: يکسري اتفاقات رخ داد که باعث شد نتايج آن طور که مي‌خواستيم رقم نخورد. شما تمام تلاش‌تان را انجام داديد و گاه با يک اشتباه، برد به مساوي و باخت تبديل مي‌شود. فوتبال همين است. برخي روزها هم خوب بازي نمي‌کنيم ولي اشتباه رقباء باعث مي‌شود که دست پُر از زمين خارج شويم.

او با تأکيد بر اينکه تراکتور در ديدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتياز را داشت، گفت: متأسفانه موقعيت‌هايمان تبديل به گل نشد. فوتبال در دنيا يک پديده عجيب و بي‌نظيري است که اين همه جمعيت را به استاديوم مي‌کشاند. شيريني فوتبال همين بوده و شما بهترين بازي را انجام مي‌دهيد ولي برنده نمي‌شويد. 

زنوزي با اشاره به جايگاه تراکتور در جدول رده‌بندي، مطرح کرد: فاصله‌مان با صدر زياد شده، ولي باز هم نمي‌توان گفت چه تيمي قهرمان است. نااميد نيستيم و هنوز شانس داريم. خيلي چيزها در فوتبال تاثيرگذار بوده و مي‌تواند نتايج را تغيير دهد. ?? امتياز دست‌نخورده و جام حذفي باقي مانده و بايد با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شويم.

او ادامه داد: يادم مي‌آيد گسترش فولاد در زمان دسته يک، پنج بازي مانده به پايان رقابت‌ها، حدود هشت امتياز از تيم صدرنشين عقب بود. همه اعضاي تيم هم‌قسم شده و در پنج بازي متوالي پيروز شديم. سرانجام با تفاضل گل کمتر از صعود به ليگ‌برتر بازمانديم. البته دو امتياز از ديدار با نساجي مازندران طلب داشتيم که رئيس هيأت فوتبال استان مازندران، مسئول ليگ يک بود و مانع دو امتيازمان شد که در نهايت شايستگي‌هاي خودمان را نشان داديم.

او با بيان اينکه تلاش‌مان را براي کسب 21 امتياز باقي مانده انجام مي‌دهيم، بيان کرد: فقط کار خودمان را انجام داده و به نتايج ساير تيم‌ها اهميت ندهيم. بازيکنان بزرگي داريم و فوتبال خوبي بازي مي‌کنيم و هر مربي و کارشناس مي‌گويد تراکتور دو تيم همسطح دارد. گاه به دليل وجود بازيکنان همسطح در يک پست، مربي در انتخاب ترکيب اوليه تيمش دچار مشکل مي‌شود. نمي‌توان از آقاي خمس ايراد گرفت. ايشان هم در انتخاب بازيکنان از بين دو بازيکن همسطح در يک پست، سردرگم بود. به همين دليل نتوانستيم ترکيب اصلي تيم را پيدا کنيم. نمي‌توان براي مربي هم ايراد گرفت؛ چرا که مي‌خواست به همه بازي برسد و آماده باشند. يکي از اساسي‌ترين مشکلات امسال همين بود و در اين سه ديدار به همين دليل با مشکل مواجه شديم.

زنوزي خواستار يکدلي و هم‌قسم‌شدن اعضاي تيم شد و افزود: طي چند روز آتي سرمربي خوب خارجي انتخاب خواهيم کرد. هر کدام از شما توان فني بالايي داريد و يک نفر بايد شما را هماهنگ کند تا در زمين موفق شويم. از آقاي خمس به دليل زحمات فراواني که متحمل شدند، تقدير و تشکر مي‌کنم. ايشان در بدترين زمان ممکن با نظر خودش جدا شد. آقاي خمس دوست بنده بوده و تا ابد هم چنين خواهد بود و شايد روزي دوباره برگردد.

او ادامه داد: هيأت‌مديره و مديرعامل گزينه‌هاي سرمربي‌گري را بررسي کرده و به دليل اختلاف ساعت، شبانه‌روزي در حال مذاکره‌اند. از آقاي مظفري‌زاده که تيم را خوب مديريت کرده‌اند و همچنين از آقايان نصيرزاده و اعضاي هيأت‌مديره همچون آقايان الياسي، رستگارپور، انيسه و محمودزاده و ساير مديران تيم به جهت زحماتي که مي‌کشند، تقدير و تشکر مي‌کنم.

زنوزي با بيان اينکه شجاع خليل‌زاده و ريکاردو آلوز مثل دو برادر براي همدلي تيم زحمت مي‌کشند، گفت: تيم امسال از نظر همدلي و اتحاد قابل قياس با هيچ کدام از تيم‌هاي دوران خصوصي تراکتور و گسترش فولاد نيست. آقايان خليل‌زاده، آلوز و مظفري‌زاده در اين راستا تلاش کرده‌اند و اميدوارم در پايان فصل نتايج آن را ببينيم. 

او با بيان اينکه شکست مقابل ذوب‌آهن را بايد در ديدار جام حذفي جبران کرد، اظهار داشت: کار خودتان را به دور از حواشي انجام داده و تمرکزتان را حفظ کنيد. کساني موفق هستند که تهديدها را به فرصت تبديل کنند. وقتي مطالبي عليه شما نوشته مي‌شود، به جاي اينکه روحيه‌تان را ببازيد و ناراحت شويد، شجاعت به خرج داده و به خودتان بياييد و در زمين توانايي‌هايتان را ثابت کنيد.

مالک باشگاه تراکتور تأکيد کرد: امسال خيلي خوب بوديد و در چند ديدار ابتدايي و بازي با شمس‌آذر در تبريز و ذوب‌آهن در اصفهان بدشانسي آورديم.

او با تأکيد بر اينکه سال آينده بازيکنان بزرگي جذب خواهيم کرد، گفت: چهار، پنج بازيکن ملي جذب خواهيم کرد. همان طور که سال قبل گفته بوديم امسال بازيکنان خوبي مي‌آوريم، الان هم مي‌گويم تيم سال بعد بهتر از تيم کنوني خواهد بود و هواداران خيالشان راحت باشد.

زنوزي خاطرنشان کرد: ما تمام بدهي‌هاي قبل از خودمان و زمان خصوصي‌سازي را تسويه کرده‌ايم. اکنون بدهي نداريم و به عنوان اولين تيم براي مجوز حرفه‌اي اقدام کرده‌ايم.

او خطاب به اعضاي تيم، گفت: از شما مي‌خواهم که در هفت ديدار باقي مانده و مسابقات جام حذفي به خاطر من، زحمت‌کشان گروه توسعه سرمايه‌گذاري دريک و هواداران‌مان با تمرکز بالا و بيش از توان و ظرفيت تلاش کنيد. با تلاش و همت کارکنان شرکت‌هاي تابعه دريک هزينه‌هاي تيم تأمين مي‌شود. انشاءالله فردا بازي را مي‌بريم و در شش بازي آينده و جام حذفي هم پيروز مي‌شويم. موفقيت در هر دو جام دور از دسترس نيست. تمام تيم‌ها شانس يکساني در جام حذفي دارند، شما بازيکنان بزرگي هستيد و مي‌توانيد اين کار را انجام دهيد.

او در پايان گفت: من از هواداران تشکر کرده و خواهش مي‌کنم به صورت يکدل پشت تيم‌شان باشند. امسال نتايج خوبي کسب شده و سال آينده بايد تيم قدرتمندتري داشته باشيم. هواداران حمايت کنند تا دل من هم آرام باشد و بتوانيم تيم بهتري نسبت به امسال بسازيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 1

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.