1399/03/21 - 17 : 20
کد خبر: 20419
بازيکن ملي پوش تيم فوتبال تراکتور:
چه ارگاني سلامتي ما را تضمين مي‌کند؟
احرار: بازيکن ملي پوش تيم فوتبال تراکتور گفت: چه ارگاني سلامتي ما را تضمين مي‌کند که دستور برگزاري مسابقات را صادر کرده‌اند؟.

به گزارش احرار، احسان حاج‌صفي اظهار کرد: روز گذشته آزمايش PCR براي سومين بار از اعضاي تيم ما گرفته شد که متاسفانه جواب تست شش نفر مثبت اعلام شده و همين موضوع، تمرکزمان را بهم زده است. 


وي در ادامه افزود: فوتبال ورزش گروهي است و قابل قياس با مشاغل ديگر و ساير رشته‌هاي ورزشي نيست، بازيکنان حين بازي و تمرينات باهم برخورد دارند و همين موضوع احتمال انتقال کرونا در بين اعضاي تيم را افزايش مي‌دهد. تمامي بازيکنان تراکتور کرونا را در يک قدمي خود مي‌بينند و فکر و ذکرمان درگير همين موضوع است.


حاج‌صفي با تاکيد بر اينکه دليل و توجيه مسئولان امر براي آغاز مجدد تمرينات و برگزاري بازي‌ها مشخص نيست، گفت: روزانه هزاران نفر به کرونا مبتلا شده و ده‌ها نفر جانشان را از دست مي‌دهند، در اين وضعيت حرف زدن از آغاز بازي‌ها هيچ منطق و توجيهي ندارد. به نظر من کساني که از آغاز بازي‌ها حرف مي‌زنند، به سلامت جامعه و خانواده‌ بازيکنان هيچ ارزشي قائل نيستند.


وي با اشاره به پروتکل‌هاي بهداشتي ابلاغي به باشگاه‌ها، گفت: آقايان پروتکل مشابه ليگ‌هاي اروپايي را به باشگاه‌هاي ايراني ابلاغ کرده‌اند، ولي واقعيت اين است که امکانات ما قابل قياس با آنها نبوده و به همين دليل يکسري از اين موارد بهداشتي قابليت اجرايي ندارند. همچنين فراموش نکنيم که به‌جز چند باشگاه، وضعيت مالي اکثر تيم‌ها مناسب نبوده و برخي باشگاه‌ها حتي توان تامين هزينه همين تست کرونا را هم ندارند.


وي با بيان اينکه فوتبال و قهرماني همه چيز نيست، ادامه داد: سلامت ورزشکاران و خانواده آنان خيلي مهمتر از فوتبال است. افرادي که مصرانه به دنبال آغاز مسابقات هستند، مي‌توانند با شرايط ما تمرين کرده و کنارمان حضور داشته باشند؟ باور کنيد هر لحظه فکرمان درگير کروناست. 


 بازيکن ملي‌پوش تراکتور تاکيد کرد: بهترين تصميم در شرايط کنوني، پايان ليگ نوزدهم است، معتقدم با برنامه‌ريزي بهتر و پروتکل‌هاي بهداشتي منطقي‌تر، مي‌توان ليگ بيستم را در فصل پاييز استارت زد.


بازيکن تيم فوتبال تراکتور با اشاره به اظهارات اخير وزير محترم بهداشت، بيان کرد: دکتر نمکي اعلام کرده «شرايط عادي نيست» و به نوعي حجت را تمام کرده است. ايشان تنها يک سفر رفته است، اگر مانند اعضاي  تيم‌ها بيش از 10سفر را در حدود 45روز بروند، چه شرايطي پيش مي‌آيد.


وي در ادامه اضافه کرد: مسئوليت عواقب برگزاري مسابقات در شرايط کنوني بر عهده کيست؟ اين سئوال و خواسته تمامي فوتباليست‌ها و تيم‌ها است که مسئوليت به مخاطره افتادن سلامتي ما و خانواده‌هايمان را چه کسي بر عهده خواهد گرفت؟ وزارت بهداشت؟ وزارت ورزش؟ فدراسيون فوتبال يا سازمان ليگ؟ چه ارگاني سلامتي ما را تضمين مي‌کند که دستور برگزاري مسابقات را صادر کرده‌اند.


به گزارش روابط عمومي باشگاه فرهنگي، ورزشي و اقتصادي تراکتور، حاج‌صفي در پايان اظهاراتش با بيان اينکه برگزاري بازي‌ها در شرايط کرونايي که توام با ترس و دلهره هست، آينده بازيکنان را به شدت تهديد مي‌کند، به اين موضوع نيز تاکيد مي‌کنم که تراکتور از هيچ رقيبي نمي‌ترسد و به حد کافي رقبايش را شکست داده است؛ تنها حرف و دغدغه‌ي ما بازيکنان، سلامت خود و خانواده‌مان است. اگر خداي ناکرده يک نفر از اعضاي خانواده‌مان کرونا بگيرند، مقصر کساني هستند که مجوز شروع بازي‌ها را صادر کرده‌اند و بايد پاسخگو باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 5

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.