1403/01/26 - 16 : 51
کد خبر: 47948
تحقق 110 درصدي برنامه و بودجه شهرداري تبريز در سال 1402
احرار: رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تبريز از تحقق 110 درصدي برنامه و بودجه شهرداري تبريز در سال 1402 خبر داد که براي اولين بار در تاريخ شهرداري صورت گرفته است.

علي‌رضا نواي باغبان در گفتگو با شهريار با اعلام اين خبر اظهار کرد: شهرداري تبريز در سال 1402  در برخي از شاخص‌هاي برنامه وبودجه نزديک 130  درصد تحقق داشته است.

 

وي با بيان اينکه بودجه سال گذشته شهرداري تبريز به نسبت سال 1401 افزايش چشمگيري داشته است، افزود: علي‌رغم افزايش قابل توجه برنامه و بودجه سال 1402 شهرداري تبريز به نسبت سال پيش از آن، طبق گزارش‌هاي واصله شهرداري تبريز موفق به تحقق 110 درصدي برنامه و بودجه شده است.

 

 باغبان با اشاره به تحقق بودجه مناطق دهگانه شهرداري تبريز در سال 1402 اعلام کرد: تمام مناطق شهرداري تبريز در سال گذشته موفق به تحقق 100درصدي بودجه مصوب خود شده‌اند که نکته قابل توجهي است.

 

وي با بيان اينکه ميانگين تحقق بودجه شهرداري مرکز و مناطق دهگانه 127 درصد است، تصريح کرد: سازمان‌ها و شرکت‌هاي تابعه شهرداري تبريز نيز موفق شدند به طور ميانگين تحقق بودجه 99 درصدي را در سال 1402 ثبت کنند.

 

رئيس کميسيون برنامه و بودجه شهرداري تبريز در ادامه اظهار کرد: نکته قابل توجه ديگر در تحقق بودجه شهرداري تبريز در سال 1402  نسبت تحقق بودجه جاري به عمراني است که 25  درصد کل بودجه جاري و 75درصد آن عمراني است که نسبتي معقول و منطقي به شمار مي‌رود.

 

وي با اشاره به تحقق 127 درصدي بودجه عمراني شهرداري مرکز و مناطق دهگانه در سال گذشته عنوان کرد: بودجه جاري شهرداري تبريز نيز در سال گذشته نزديک به 130 درصد نسبت به پيش‌بيني انجام گرفته‌ تحقق داشته است که بيشتر به دليل پرداخت معوقات، و افزايش حقوق کارکنان بود.

 

باغبان با اشاره به تحقق 114  درصدي کل هزينه‌هاي شهرداري ادامه داد: تحقق 114 درصدي کل هزينه‌هاي شهرداري تبريز در سال گذشته نشان از جذب منابع بيش از برنامه پيش‌بيني شده دارد که رکوردي در اين زمينه است.

 

وي با اشاره به تحقق بي‌سابقه کسب درآمد شهرداري تبريز در سال گذشته خاطرنشان کرد: نزديک 20  هزار ميليارد تومان درآمد خالص شهرداري تبريز در سال گذشته است که با احتساب ارقام تکراري 23  هزار ميليارد تومان مي‌شود که رخدادي بي‌سابقه در تاريخ شهرداري است.

 

رئيس کميسيون برنامه و بودجه شهرداري تبريز با اشاره به افزايش 50  درصدي بودجه سال 1403  شهرداري تبريز به نسبت سال گذشته نيز گفت: تحقق بيش از 100 درصدي بودجه سال گذشته نويد تحقق بودجه سال جاري را مي‌دهد که اين مهم با همکاري و همت اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار تبريز، مديران، کارکنان و کارگران مجموعه شهرداري تبريز دور از دسترس نيست.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 1

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.