1402/07/14 - 10 : 38
کد خبر: 44253
آتش بازي در اراک/ صدرنشيني موقت با چهار گل در چهارمين پيروزي پياپي!
احرار: تيم فوتبال تراکتور تبريز که فصل بيست و سوم ليگ برتر را با شکست هاي تلخ و البته انتقادات زياد شروع کرده بود، در چهار هفته متوالي توانسته 12 امتياز را کسب کند که نقش دو بازيکن پررنگ است.

تيم فوتبال تراکتور تبريز با برتري پرگل 4بر صفر مقابل آلومينيوم اراک موقتاً به صدر جدول رده بندي صعود کرد. شاگردان پاکو خمز فصل را با 2باخت متوالي مقابل سپاهان اصفهان و پرسپوليس تهران آغاز کردند که هجمه‌هاي زيادي به کادر فني و حسين پورحميدي دروازه بان اين تيم وارد شد.

در هفته سوم تراکتوري‌ها ميهمان استقلال خوزستان بودند و موفق شدند با يک گل اين تيم را شکست دهند و به نخستين پيروزي فصل خود دست يافتند. در هفته چهارم تراکتوري‌ها از مس رفسنجان پذيرايي کردند و اين تيم هم با يک گل از تبريز بدرقه شد.

در هفته پنجم، شاگردان خمز مقابل هوادار تهران قرار گرفتند و به سومين برد متوالي با تک گل خود دست يافتند. پس از وقفه‌اي که به دليل حضور تيم اميد در بازي‌هاي آسيايي هانگژو رخ داد، تراکتوري‌ها ريکاوري خوبي را انجام دادند و به انسجام بهتري نسبت به اوايل فصل رسيدند.

اين تيم در هفته هفتم ميمهان آلومينيوم اراک بود و با ارائه نمايشي بي نقص، شکست سنگيني را به ميزبان خود تحميل کرد و با 4گل پيروز بازي شد. به جز پيروزي با ارزشي که تراکتور در اين ديدار کسب کرد و به چهارمين برد متوالي خود در ليگ برتر دست يافت؛ مي‌توان به احياي مهدي عبدي مهاجمي که پس از هفته دوم به جمع شاگردان خمز اضافه شد، اشاره کرد.

بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس با احتساب ديدار با آلومينيوم در مجموع 293دقيقه تاکنون براي تراکتور در ليگ برتر به ميدان رفته و موفق شده هر 146.5دقيقه يک گل براي تراکتور به ثمر برساند و تبديل به بهترين گلزن اين تيم در رقابت‌هاي ليگ برتر شود.

مهدي عبدي در پرسپوليس به يک مهاجم نيمکت نشين تبديل شده بود که دقايق خيلي کمي به او بازي مي‌رسيد اما در تراکتور توانسته به روزهاي اوجش بازگردد و عملکرد خوبي را به نمايش بگذارد که نشان از رضايت کادر فني و هواداران اين تيم دارد.

 

يکي ديگر از بازيکنان تراکتور که در اين 4بازي نقش پر رنگي در کسب پيروزي‌هاي اين تيم داشته است، حسين پورحميدي درون دروازه سرخ‌هاي تبريز است. اين دروازه بان در فصل نقل و انتقالات جانشين محمدرضا اخباري شد و با اشتباهاتي که مقابل سپاهان و پرسپوليس داشت موج وسيعي از انتقادات را به سوي خود روانه کرد.

پورحميدي در 4 هفته گذشته توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و اگر همين روند را در ديدارهاي پيش رو هم ادامه دهد مي‌تواند يکي از گزينه‌هاي قرار گرفتن درون دروازه تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا باشد.

تراکتور در هفته هشتم بايد به مصاف ذوب آهن اصفهان برود. اين بازي روز پنجم آبان برگزار خواهد شد و بايد ديد شاگردان پاکو خمز مي‌توانند روند خوب خود را حفظ کنند يا محمد ربيعي و شاگردانش ترمز پيروزي آنها را خواهند کشيد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.