1401/11/12 - 22 : 12
کد خبر: 34879
استاندار آذربايجان شرقي:
پيشرفت‌هاي چشمگير کشور بعد از انقلاب کاملا گوياست
احرار: -استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينکه آمار و ارقام گويا حاکي از پيشرفت‌هاي چشمگير کشور بعد از پيروزي انقلاب اسلامي است، گفت: ايران امروز کشور مستقلي است که مي تواند روي پاي خود بايستد.

عابدين خرّم در مراسم آغاز دهه فجر و گرامي‌داشت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در مصلاي امام خميني (ره) تبريز، اظهار داشت: انقلاب اسلامي برپايه اعتقاد به خدا، رهبري الهي و وحدت و يکپارچگي ملت شکل گرفت و با تکيه بر اين سه رکن اساسي، تداوم يافته و هيچ قدرتي توان مقابله با آن را ندارد.

وي با تاکيد بر اينکه بايد عوامل شکل‌گيري و تداوم انقلاب را براي خودمان يادآوري و به نسل‌هاي آينده منتقل کنيم، افزود: مردم ما دوره حاکميت سرتاپا وابسته طاغوت را که سراسر استبداد و ديکتاتوري به معناي واقعي بود، ديدند و پشت سر امام حرکت کردند و خداوند متعال به برکت مجاهدت آنان، انقلاب اسلامي را به اين کشور عطا کرد.

خرّم با اشاره به اينکه شعار دولت سيزدهم، تحقق ايران قوي در پرتو رهنمودهاي امام و رهبري است، افزود: اين دولت، غير از توانمندي هاي‌ملت و پشتوانه‌هاي عظيم ديني به چيز ديگري وابسته نيست و اين مرزبندي دولت با دشمنان نظام و ملت است.

استاندار آذربايجان شرقي ادامه داد: براي درک عظمت انقلاب بايد دستاوردهاي آن را مرور کنيم و بدانيم که از کجا به کجا رسيده‌ايم؛ امروز در پرتو انقلاب، نظام‌سازي در کشور صورت گرفته و الگويي براي تحقق تمدن اسلامي براي ملت‌هاي مسلمان ايجاد شده است.

وي خاطرنشان کرد: اين را در 44 سال گذشته به اثبات رسانده‌ايم و مردم ما در مقابل تحريم‌ها و هجمه‌هاي مختلفي که هيچ نظام سياسي تاب و توان مقابله با آن را نداشت، ايستادند و هر روز يک دستاورد جديدي به جهان عرضه کردند.

خرّم با بيان اينکه ايران جزو ده کشور برتر در باشگاه علم و دانش جهان است، افزود: ايران امروز کشور مستقلي است که مي‌تواند روي پاي خود بايستد و بدون اينکه در مقابل دولت‌هاي ستمکار سر تعظيم فرود آورد به الگويي براي پيشرفت تبديل شود.

استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينکه بعد از انقلاب در آذربايجان شرقي هم پيشرفت‌هاي وسيعي ايجاد شده، افزود: امروز ما در شاخص‌هاي توسعه، آمار و ارقام گويايي داريم؛ هرچند که مشکلاتي در حوزه اقتصاد داريم اما اين مشکلات هم ناشي از توطئه‌هاي دشمنان ملت و نظام است.

وي در تشريح برخي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در استان آذربايجان شرقي، گفت: افزايش ?? درصدي شبکه آب شهري و 900 درصدي شبکه آب روستايي، بهره‌مندي تقريباً تمام روستاهاي استان از نعمت برق و گاز، افزايش ?? برابري توليد محصولات باغي و 70 برابري محصولات گلخانه‌اي، توليد 100 درصد نياز غذايي استان و صادرات محصولات غذايي و مقاوم‌سازي 14 هزار واحد مسکن روستايي تنها بخشي از دستاوردهاي کم‌نظير در استان است.

وي ادامه داد: در حوزه صنعت، قبل از انقلاب 8500 نفر شاغل بودند که امسال به ??? هزار نفر رسيده و تعداد شهرک‌هاي صنعتي هم از يک شهرک در سال 57 به 57 شهرک رسيده است.

خرّم با اشاره به اقدامات دولت سيزدهم در حوزه‌هاي مختلف، گفت: آغاز ساخت 67 هزار واحد مسکن، پايان عمليات اجرايي بزرگراه‌هاي بستان‌آباد- سراب و خواجه- ورزقان و اجراي مرحله نهايي آزادراه تبريز- صوفيان و همچنين آسفالت‌ريزي ??? کيلومتر از راه‌هاي اصلي شامل 394 کيلومتر راه روستايي از فعاليت‌هاي انجام‌شده در اين مدت بوده است.

وي گفت: در ايام دهه فجر امسال نيز بيش از 3300 طرح اشتغال‌زا در حوزه‌هاي مختلف با سرمايه‌گذاري حدود 14 هزار ميليارد تومان در استان افتتاح مي‌شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 4

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.