1401/05/22 - 22 : 18
کد خبر: 28406
سرپرست شرکت عمران شهر جديد سهند عنوان کرد؛
سهم عمده شهرجديد سهند در طرح نهضت ملي مسکن
احرار:سرپرست شرکت عمران سهند با بيان اينکه عمده سهميه نهضت ملي مسکن به شهر جديد سهند اختصاص دارد گفت: اين سهم 10 درصد سهميه کل کشور را شامل مي شود.

به  گزارش خبرنگار احرار ، غلامرضا اقبالي، سرپرست شرکت شهر جديد سهند؛ در نشست هم انديشي با اصحاب رسانه باعنوان اينکه عمده سهميه نهضت ملي مسکن مربوط به شهر سهند است اظهارداشت: اين سهم 10 درصد سهميه کل کشور را تشکيل مي دهد.

 

سرپرست شرکت عمران شهر جديد سهند با اعلام اينکه 79 هزار نفر در مساکن شهر جديد شهريار ثبت نام کرده اند، افزود: مصوبه اي در خصوص شهر جديد شهريار وجود داشت که در قسمتي از اين شهر، بحث مساکن ملي بارگذاري شود که به مساکن ملي در دولت سيزدهم تسري يافت.

 

وي درخصوص محور فعاليت هاي دولت سيزدهم بيان کرد: پيوست هاي فرهنگي، اجتماعي، مسائل زيستي و انساني در سطح شهر در دولت سيزدهم محور تمام فعاليت ها معرفي شده است.

 

سرپرست شرکت عمران سهند با اشاره به خلع‌يد پيمانکاراني که پروژه‌هاي شهر سهند را راکد گذاشته‌اند اعلام کرد: 2800 اخطار خلع‌يد به صاحبان قطعات مختلف کاربري تجاري، مسکوني، عمومي، فرهنگي، درماني و ... صادر شده و سرمايه گذاران بايد تا يک ماه پروانه ساخت ارائه دهند. 

 

اقبالي با اشاره به احداث بيمارستات 300  تخت خوابي و پلي کلينيک 96تخت خوابي در فاز 3 شهر سهند خاطرنشان کرد: تيمي در قالب خيريه و با حمايت برخي افراد براي ساخت بيمارستان سهند وارد شده بود که بعدا مشخص شد اصلا خيريه اي وجود ندارد

بيمارستان به شکل رايگان در دست اين فرد قرار گرفته بود و احساس مي کرد مالک اين زمين است و اين زمين را به مبلغ 20 ميليارد معامله مي کرد در حالي که اين زمين شامل دولت مي باشد و با ورود به موقع به اين موضوع، توانستيم اين فرد را خلع يد کرديم.

 

وي در مورد احداث پل هاي هوايي در شهر سهند گفت: پل هوايي در 3  نقطه حادثه خيز در نظر گرفته شده است و مناسب سازي براي افراد معلول هم پيش بيني شده و پروژه ها به سمت عملياتي شدن رفته است. 

 

اقبالي در خصوص عوارض آزاد راه تبريز _سهند بيان کرد: اين موضوع در اختيار ما نمي باشد در تلاش هستيم اصل سود و سرمايه آزاد راه را به سرمايه گذار بازگردانيم تا شهروندان هنگام تردد مجبور به پرداخت عوارض نباشند اما در حال حاضر شهروندان بايد نصف مبلغ عوارض را پرداخت کنند.

 

وي درخصوص نبود دور برگردان در آزاد راه گفت: دور برگردان حدود 4 کيلومتري از طرف تبريز به سهند و 4 کيلومتري سهند به تبريز اين جاده قرار خواهد گرفت و تلاشمان بر اين است که تا هفته دولت افتتاح شود.

 

اقبالي همچنين در خصوص موضوع روشنايي آزاد را بيان کرد: يکي از پيمانکاران که قرار بود پنج کيلومتر از سهند به سمت تبريز را مجهز به روشنايي کند خلع يد کرديم؛ در اين رابطه نيز تلاش مي کنيم تا نصف روشنايي آزاد راه تا هفته دولت پايان يابد.

 

سرپرست شرکت عمران در خصوص وضعيت حوزه ورزش و زيرساخت هاي ورزشي شهر سهند گفت: پروژه راکد دهکده ورزشي را داريم که اين پروژه پيشرفت لازم را نداشته است و پس از مدت‌ها تنها گودبرداري در آن انجام گرفته است، و بهدهمين دليل پيمانکار پروژه خلع‌يد شده و با يک سرمايه گذار ايراني براي اجراي آن صحبت‌هايي شده است.

 

وي تاکيد کرد: شرايط آب و هوايي و امکانات منطقه سهند با شرايط کمپ‌هاي تمريني کشور ترکيه برابر است اما هنوز به صورت جدي وارد اين حوزه نشده ايم.

 

اقبالي به رشته هاي مختلف ورزشي اشاره کرده و گفت: ورزش‌هاي رزمي، کشتي و فوتسال در سهند با استقبال بالايي مواجه است و تمام تلاش مجموعه ما آماده سازي ورزشکاران سهندي براي قهرماني کشور است که پيگيري هستيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 4

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.