1401/04/06 - 16 : 49
کد خبر: 26058
نقل و انتقالات فوتبال و داستان تکراري تراکتور
احرار: نقل و انتقالات تابستاني براي ورود به بيست و دومين دوره ليگ برتر فوتبال از 23 خردادماه گذشته آغاز شده است و بيشتر تيم ها ليست ورودي و خروجي خود را مشخص کرده و با بازيکنان مورد نظر وارد مذاکره شده و حتي قرارداد بسته اند اما تراکتور همانند فصل هاي قبل، همه کارها را به دقيقه 60 نگه داشته است.

بيشتر تيم هاي حاضر در بيست و دومين دوره ليگ برتر فوتبال قبل از آنکه سازمان ليگ 23 خرداد تا 9  شهريور امسال را براي انجام نقل و انتقال بازيکن اعلام کند وارد مارکت تابستاني شده بودند و با انتخاب سرمربي و بازيکنان، منتظر اعلام اين زمان از سوي سازمان ليگ بودند و اين نشانگر برنامه ريزي اين تيم ها براي حضوري قدرتمندانه در اين دوره از رقابت ها بود.

طبق آيين نامه و سنوات قبلي، تيم هاي ليگ برتري قبل از شروع مسابقات مي توانند هفت بازيکن ليگ برتري و چهار بازيکن خارجي جذب کنند که يکي از اين بازيکنان خارجي بايد آسيايي باشد.

تيم هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا حق جذب پنج بازيکن خارجي را دارند که بازيکن پنجم تنها قادر به همراهي تيم در بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا است.

همچنين تيم هاي تازه صعود کرده به ليگ برتر حق جذب ?? بازيکن ليگ برتري را دارند و در اين ميان بازيکنان تيم هاي شهر خودرو و فجر سپاسي شيراز که به ليگ يک سقوط کردند سهميه ليگ برتري و بازيکنان تيم هاي ملوان و مس کرمان که به ليگ برتر آمدند سهميه دسته اولي محسوب مي شوند.

تيم فوتبال تراکتور به عنوان يکي از تيم هاي حاضر در ليگ برتر، به رغم گذشت نزديک به دو هفته از آغاز مارکت تابستاني، تاکنون به طور رسمي با بازيکن و يا بازيکنان قرارداد نبسته و به رغم حضور مديرعامل و مسئول نقل و انتقالات اين تيم در تهران، هنوز بازيکن جديدي به جمع تراکتوري ها اضافه نشده ضمن اينکه ليست بازيکنان خروجي احتمالي نيز اعلام نشده است.

يکي از مواردي که در فصول قبل به تراکتور و بازدهي اين تيم ضربه زده تعلل در بستن تيم و بستن قرارداد با بازيکنان بدون تيم آن هم از روي ناچاري بوده که متاسفانه به بد بسته شدن تيم و در نتيجه کسب نتايج ضعيف در طول مسابقات منجر مي شد.

اين موضوع يعني بد بسته شدن تيم در فصل هاي قبلي به ويژه فصل گذشته مورد تاييد مالک باشگاه نيز بوده اما تاکنون هيچ راه چاره اي براي اين نقطه ضعف بزرگ تراکتور از سوي مسئولان اين تيم انديشيده نشده و تراکتور در نقل و انتقالات تابستاني و زمستاني بدترين عملکرد را داشته و در نهايت با جذب بازيکناني که فايده اي براي تيم نداشته اند زمان را عليه خود از دست داده است.

طبق اعلام مسئولان باشگاه، قرار است قربان برديف 12 تيرماه وارد ايران شود و قراردادش با تراکتور رسمي کند و ظاهرا دستيار اصلي خود را نيز از روسيه مي آورد و اگر اين اخبار درست باشد و واقعيت پيدا کند روزهاي پرکاري در انتظار اين سرمربي ترکمن است تا تيم را هرچه سريع تر و با انتخاب خود ببندد.

زمان آغاز ليگ بيست و دوم دهه سوم مردادماه سالجاري اعلام شده و با استناد به گفته هاي سهيل مهدي رييس کميته مسابقات ليگ برتر، مبني بر برگزاري دور رفت مسابقات تا قبل از آغاز رقابت هاي جام جهاني قطر، برنامه فشرده اي در انتظار تيم ها و سرمربيان است و قطع يقين تيم هايي که زود بسته شوند و تمرينات، اردوي آمادگي و بدنسازي را زودتر آغاز کنند نسبت به ديگر تيم ها يک سر و گردن بالاتر خواهند بود.

تيم فوتبال تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن فصلي بحراني که از همه نظر براي اين تيم بد بود بايد هرچه زودتر بازيکنان مازاد را از ليست تيم خارج، بازيکنان جديد را جذب و تمرينات را شروع کند تا گرفتار بحران هاي ناشي از بد بسته شدن تيم در فصل بيست و دوم نشود و بايد بازيکناني را به خدمت بگيرد که دردي از تيم دوا کنند و پاپيچ تيم در طول مسابقات نشوند.

هفت ورودي 2 خروجي

هرچند تراکتور و مسئولان اين باشگاه دوست ندارند تا قبل از نهايي شدن مذاکرات خبري در اين مورد به بيرون درز کند اما شنيده هاي غير موثق از اين تيم حاکي از آن است که اين تيم با هفت بازيکن به طور جدي وارد مذاکره شده و براي دو بازيکن نيز عدم نياز اعلام کرده است.

 محمدرضا خانزاده، پوريا آرياکيا، حسين پورحميدي، سعيد عزت اللهي، سيد احمد موسوي، کريم انصاري فرد و ميلاد باقري در ليست بازيکنان ورودي اين تيم قرار دارند که البته نهايي نشده و در حد حدس و گمان است اما بنا به اعلام برخي سايت هاي ورزشي، مذاکرات اين تيم با خانزاده که جدايي اش از گل گهر قطعي شده نهايي شده و اين بازيکن حتي قرارداد داخلي نيز امضا کرده است.

سايت هاي ورزشي نام اکبر ايماني و پيمان بابايي را در ليست بازيکنان خروجي قرارداده اند و ظاهرا مسئولان باشگاه علاقه هاي به ادامه همکاري با اين دو بازيکن ندارند که البته تاکنون خبر رسمي از سوي باشگاه در اين مورد و يا ساير موارد اعلام و منتشر نشده است.

ليگ بيست و دوم با حضور تيم هاي آلومينيوم اراک، استقلال، پرسپوليس، پيکان، تراکتور، ذوب آهن، سپاهان، صنعت نفت آبادان، فولاد، گل گهر، مس رفسنجان، مس کرمان، ملوان، نساجي، نفت مسجد سليمان و هوادار از دهه سوم مرداد ماه سالجاري آغاز مي شود.

استان تهران با چهار تيم، خوزستان و کرمان با سه تيم، اصفهان با دو تيم و مرکزي، آذربايجان شرقي، گيلان و مازندران هر کدام يک نماينده در اين دوره از رقابت ها دارند.

ايرنا

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 1

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.