1400/05/05 - 20 : 17
کد خبر: 22029
بازيکن تيم ملي اميد کشور:
حضور در ليگ هاي معتبر اروپايي بسکتبال بزرگ ترين آرزوي من است
احرار: بازيکن تيم ملي بسکتبال اميد کشور در حال حاضر تنها آرزوي حرفه‌اي خود را در ورزش بسکتبال بازي در تيم‌هاي بزرگ اروپايي ذکر کرد.

 ايسنا -سجاد پذيرفته در خصوص شروع فعاليت خود در رشته بسکتبال اظهار کرد: از سال 86 و در 11 سالگي وارد رشته ورزشي بسکتبال شدم و در سال 87 با تيم آموزشگاهي بسکتبال اهر در مسابقات استاني شرکت و در سال 88 به عنوان بهترين بازيکن استان انتخاب شدم؛ همچنين در سال 90 بعد از بازي در قهرماني کشور به اردوي تيم دانش آموزي دعوت شدم و بين سالهاي 91 تا 92 در ليگ دسته يک استاني و سوپرليگ در تيم شهرداري تبريز به عنوان جوانترين بايکن و پديده سوپر ليگ کشورانتخاب شدم.

وي افزود: بعد از بازي در تيم شهرداري تبريز جواز حضور در تيم ملي جوانان را کسب و در مسابقات جهاني کشور صربستان به همراه اين تيم شرکت کردم و سپس در سال 93 به همراه تيم شهرداري تبريز قهرمان سوپرليگ ايران شدم که اين قهرماني آغازي شد براي حضور در اردوي تيم ملي اميد کشور و اعزام به مسابقات «ويليام جونز» در کشور چين.

وي ادامه داد: به دليل کسب مقام نايب قهرماني در مسابقات ويليام جونز و انجام بازي هاي خوب در اين مسابقات به عنوان بهترين بازيکن بازي فينال انتخاب شدم.

اين بازيکن تيم ملي اميد ايران افزود: بعد از بازگشت به کشور به تيم پتروشيمي بندر امام(ره) پيوستم و با اين تيم در جام باشگاه هاي آسيا با تعداد ? بازيکن که به ارتش 8 نفره معروف بود، مقام اول جام باشگاه هاي آسيا را کسب کرديم و در سال بعد به تيم ذوب آهن رفته و در اين تيم نيز با نظرسنجي مردمي بهترين بازيکن ايران انتخاب شدم.

وي اضافه کرد: در سال 99 به عضويت تيم شوراي شهرداري قزوين درآمدم که متاسفانه به دليل شيوع ويروس کرونا مسابقه اي برگزار نشد تا اينکه امسال به تيم شهرداري گرگان، قهرمان باشگاه هاي ايران  پيوستم که در صورت مناسب بودن وضعيت کرونايي در شهريور ماه به مسابقات جام باشگاه هاي آسيايي اعزام خواهيم شد و اميدوارم با اين تيم در جام باشگاه هاي آسيا پرچم پرافتخار ايران را برافراشته کنيم.

وي  در خصوص احتمال دعوت به تيم ملي بزرگسالان نيز گفت: در حال حاضر از بازيکنان اصلي تيم ملي اميد هستم و با توجه به اينکه تيم ملي ايران در مسابقات المپيک توکيو حضور دارد، بازيکنان بزرگي از جمله حامد حدادي، ارسلان کاظمي، صمد نيکخواه بهرامي، محمد حسن زاده و جمشيدي، به عنوان مهره هاي اصلي و نسل طلايي تيم ملي هستند که ميانگين سني هرکدام بيشتر از ?? سال است و در صورت شروع پوست اندازي در تيم ملي، به احتمال زياد بازيکنان جديد به تيم ملي ايران اضافه خواهند شد که اميدوارم من نيز جزو اين نفرات باشم.

پذيرفته ضمن قدرداني از زحمات خانواده، مربيان و اعضاي هيأت بسکتبال اهر که در راه رسيدن به اين افتخارات او را ياري کرده اند، گفت: شهرستان اهر يکي از پرافتخارترين شهرهاي آذربايجان شرقي در حوزه‌ي ورزش و خصوصا ورزش بسکتبال است که اميدواريم با حمايت و پشتيباني مسئولان در خصوص تهيه امکانات اين رشته‌ي پرطرفدار، زمينه و فرصتي براي دوستداران اين ورزش فراهم شود تا  ورزشکاران اين رشته بتوانند با تيم اهر يا در تيم هاي معتبر استاني و ملي حرفي براي گفتن داشته باشند.

وي تاکيد کرد: پيشرفت و توسعه‌ در هر رشته‌ي ورزشي نيازمند حمايت و پشتيباني مسئولان و صاحب نظران ورزشي است و در اين ميان تشويق و ترغيب خانواده‌ها و مسئولان نيز مي‌تواند جرقه اي بزرگ در موفقيت افراد در ورزش و قهرماني باشد و هيأت بسکتبال شهرستان اهر نيز از جمله هيأت‌هاي فعال و پويايي است که با درخشش در رده‌هاي مختلف سني در سطح استان و کشور، بازيکنان با استعدادي را از سنين پايه تا جوانان پرورش داده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 1

  آخرین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
  پربازدیدترین اخبار
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.