1400/08/01 - 17 : 26
کد خبر: 22384
صنعت‌نفت آبادان - تراکتورسازي تبريز، تقابل بازنده‌هاي هفته اول ليگ
احرار: تيم‌هاي فوتبال صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازي تبريز در حالي به مصاف هم مي‌روند که ? تيم شکست خورده‌هاي هفته اول هستند.

در ديداري حساس‌ از هفته دوم ليگ برتر تيم‌هاي فوتبال صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازي تبريز در حالي دوشنبه هفته جاري در ورزشگاه تختي آبادان به مصاف هم مي‌روند که هر 2 براي کسب نخستين امتياز فصل جاري تلاش خواهند کرد.

اين بازي در حالي برگزار مي‌شود که 2 تيم در بازي هفته گذشته برابر حريفان خود شکست را تجربه کردند؛ تيم صنعت‌نفت در بازي هفته نخست برابر ميهمان خود ذوب آهن اصفهان با يک گل شکست خورد و در آن سوي ميدان نيز تيم تراکتور تبريز با چهار گل نتيجه را به ميزبانش گلگهر سيرجان واگذار کرد.

زردپوشان آبادان در بازي نخست ليگ نشان دادند هنوز به آمادگي و هماهنگي لازم دست نيافته‌اند و در آن سوي ميدان نيز تراکتوري‌ها با هدايت فيروز کريمي نشاني از تيم مدعي نداشت تا هفته دوم تقابل بين اين ? تيم ناکام، در تبريز رقم بخورد.

بدون شک ? تيم براي جبران شکست هفته قبل به مصاف هم خواهند رفت هر چند شانس نفتي‌ها براي کسب سه امتياز در اين ديدار کمتر از ميزبان خود است اما ورزشگاه يادگار امام يادآور نتايج خاطره انگيز برزيلي‌هاي ايران است.

خط دفاعي صنعت‌نفت در ديدار برابر ذوب آهن اصفهان شکننده ظاهر شد و در بازي دوشنبه آينده، محمد عباس‌زاده مهاجم فرصت طلب تراکتورسازي تبريز منتظر اشتباهات فردي مدافعان نفت است تا از اين ديدار براي تيم خود امتياز بگيرد.

در آن سو نيز خط دفاعي تراکتورسازي تبريز برابر گلگهر سيرجان آشفته نشان داد و چهار بار دروازه خود را باز شده ديد؛ شروين بزرگ و طالب ريکاني 2مهاجم سرزن و تکنيکي صنعت‌نفت براي رسيدن به گل در انتظار اشتباهات اين خط دفاعي باشند.

خط مياني تيم صنعت‌نفت با حضور طالب ريکاني، محمود مطلق‌زاده و حکيم نصاري داراي يکي از با تجربه‌ترين خطوط مياني بين 16 تيم حاضر در ليگ برتر است اما اين خط مياني در تقابل با ذوب آهن به دور از آمادگي و هماهنگي بود؛در ترکيب تيم تراکتورسازي نيز اکبر ايماني و پيمان بابايي با قدرت شوت زني و قدرت بدني بالا حضور دارند که مي‌توانند تقابل تکنيک و قدرت را در اين ديدار به نمايش بگذارند.

سعيد واسعي و محمد عباس‌زاده در پيشاني خط حمله قرمزپوشان تبريزي براي هر تيمي هشدار جدي است و ميثم تهي‌دست و رضا يزداندوست در قلب خط دفاعي صنعت‌نفت، برابر اين 2 بازيکن باهوش قرمزپوشان تبريزي محک جدي خواهند خورد.

شاگردان عليرضا منصوريان در ديدار برابر ذوب آهن نشان دادند در کار تيمي چندان موفق نيستند و با اين نحوه بازي برابر تراکتورسازي تبريز کسب حتي يک امتياز ممکن نخواهد بود هر چند تراکتورسازي هم کيفيت چنداني از خود برابر گلگهر نشان نداد تا به نوعي مقابله ? تيم ناآماده در تبريز رقم بخورد.

قرار گرفتن محمد عباس‌زاده مهاجم فرصت طلب و سرزن در ترکيب تراکتورسازي و تقابل اين بازيکن با رضا يزداندوست مدافع بلندقامت صنعت‌نفت از مهمترين نکات اين ديدار خواهد بود؛ عباس‌زاده که داراي شم گلزني خوبي است زنگ خطري براي مدافعان مياني نفت محسوب مي‌شود و در آن سوي ميدان نيز عباس بوعذار مهاجم نفت با سرعت و تکنيک بالاي خود روز سختي را براي مدافعان تراکتورسازي رقم خواهد زد.

بازيکن تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص اين ديدار به خبرنگار ايرنا گفت: تراکتورسازي تيم بزرگي است که در خانه براي کسب سه امتياز به مصاف حريفان خود مي‌رود ولي ما نيز براي کسب امتياز در اين ديدار برنامه داريم.

عباس بوعذار بيان کرد: البته بازي‌هاي ليگ برتر فوتبال، اول راه است و تيم‌ها به لحاظ هماهنگي شرايط مناسبي ندارد ولي کسب امتياز در هفته‌هاي ابتدايي ليگ مهم و تاثيرگذار است.

وي افزود: در هفته گذشته تمرين‌ها را بر اساس بازي با تراکتورسازي زير نظر کادر فني انجام داديم و براي کسب سه امتياز وارد ميدان خواهيم شد.

مربي تيم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نيز در خصوص اين ديدار گفت: بازي بسيار سختي در تبريز پيش رو داريم ولي همين سختي نيز براي ميزبان ما وجود دارد.

محمد خرمگاه افزود: ما تمرين تيم را دير آغاز کرديم ولي در بازي هفته گذشته به لحاظ هماهنگي نشان داديم شرايط مناسبي داريم اما از نظر بدني هنوز به شرايط مناسب نرسيده‌ايم.

وي ادامه داد: تراکتورسازي براي جبران شکست هفته نخست خود، برابر ما به ميدان مي‌آيد اما صنعت‌نفت نيز براي کسب امتياز انگيزه زيادي دارد و با جان و دل وارد بازي خواهيم شد.

تيم فوتبال صنعت نفت آبادان روز دوشنبه هفته جاري و از هفته دوم مسابقات ليگ برتر ميهمان تراکتورسازي تبريز است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 7

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.