1399/05/24 - 22 : 33
کد خبر: 20855
کسب سهميه آسيا از اولويت هاي باشگاه تراکتور است
احرار: مالک باشگاه فرهنگي، ورزشي تراکتور تبريز با اشاره به تلاش تيم براي کسب سهميه آسيايي در بازي هاي باقي مانده ليگ برتر، گفت: 50 سالگي باشگاه تراکتور را پيشاپيش به هواداران تبريک مي گويم و اعلام مي کنم که جشني به همين مناسبت برگزار مي کنيم.

محمدرضا زنوزي مطلق روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن 50 سالگي بزرگي خواهيم گرفت و از همين تريبون استفاده مي‌کنم تا از تمام هواداران و زحمت‌کشان اين تيم که منش بزرگي دارند، تشکر و قدرداني کنم، من نماينده هواداران هستم و از مردم مي‌خواهم که صبور باشند، چون که به موفقيت‌هاي بزرگي خواهيم رسيد.

وي يادآوري کرد: سال گذشته برخي اتفاقات سهوي يا عمدي باعث شد که از کسب سهميه دور شويم و اميدوارم امسال حداقل بتوانيم سهميه آسيايي را کسب کنيم و به يکي از اهداف مان در اين باشگاه بزرگ برسيم؛ اين‌که چرا در اين 2 سال ناموفق بوديم، به دليل اين است که تا وارد مجموعه تراکتور نشوي، متوجه نمي‌شوي که با چه تيم عظيمي مواجه هستي.

زنوزي افزود: وقتي تيم نتيجه نمي‌گيرد، هواداران بدانند که من هم به اندازه آنان ناراحتم، تلاش مي‌کنيم اصلاحاتي انجام دهيم و از هواداران مي‌خواهم که پشتيبان تيم خود باشند تا اين چند بازي هم با موفقيت به پايان برسد.

تراکتورسازي سال آينده وارد بورس مي شود

مالک باشگاه تراکتور همچنين گفت: مي‌خواهيم سال آينده تراکتور را وارد بورس کنيم تا خود هواداران بتوانند در سهام اين باشگاه مشارکت کنند، از طرف ديگر، هواداران تراکتور را تقويت کنيم و اگر حاشيه‌ها اجازه دهد، يک تيم خوب در شأن هواداران خواهيم بست.

وي ادامه داد: من هميشه گفته‌ام که تراکتور از خودش و برخي هوادارنماها، کانال‌ها و سايت‌هاي محدود ضربه مي‌خورد، هرچند که تعداد اين افراد کم است، اما متاسفانه تحرک زيادي هم از قشر اکثريت نمي‌بينيم و اقليت از اين موضوع سوء استفاده مي‌کنند و اين موضوعات باعث عدم نتيجه‌گيري تيم شده است.  

زنوزي اضافه کرد: بايد به سمتي پيش برويم که افرادي را که سهواً يا عمداً از داخل به تراکتور ضربه مي‌زنند، کنار بگذاريم و سپس به جنگ با رقباي بيروني که به صورت ناجوانمردانه به تيم ضربه مي‌زنند، برويم.

وي اظهار گرد: تعداد محدودي از رسانه‌هاي پايتخت‌نشين، تعصب زيادي روي تيم‌هاي تهراني دارند و جوسازي‌هاي زيادي عليه تيم‌هاي شهرستاني، به خصوص تراکتور ايجاد مي‌کنند، از هواداران خواهش مي‌کنيم که به هيچ‌وجه وارد حاشيه نشوند و خودشان با افرادي که ايجاد حاشيه مي‌کنند، مقابله کنند.

وي همچنين در خصوص آسيب شناسي جذب بازيکنان داخلي و خارجي، گفت: کيفيت بازيکنان داخلي که در اين 2 سال جذب تراکتور شده‌اند، براي همه مشخص است و نمي‌توانيد اسمي پيدا کنيد که از نظر کيفي ضعيف بوده باشد.  

وي ادامه داد: خوشبختانه مي‌توانم اين موضوع را بيان کنم که در باشگاه تراکتور، هيچ بازيکن بي‌کيفيت خارجي جذب نکرديم و مشکل اينجاست که نتوانستيم از کيفيت اصلي آن بازيکنان در ايران بهره ببريم؛  اين ? بحث کاملاً متفاوتي است و برخي‌ها بدون در نظر گرفتن اين موضوعات، در صفحات مجازي جوسازي مي‌کنند و اصلاً اينگونه نيست که دلال‌ها سر ما کلاه گذاشته باشند.

وي همچنين با تاکيد بر اينکه باشگاه تراکتورسازي خصوصي است، گفت: بخش خصوصي هستم و وابستگي به هيچ ارگان يا سازماني ندارم، من کشورم ايران را دوست دارم و انسان ميهن‌پرستي هستم و عرق خاصي به منطقه و زبان خودم دارم.

باشگاه تراکتورسازي واگذار نمي شود

زنوزي گفت: برخي‌ها جوي راه انداخته‌اند که ما باشگاه را واگذار مي‌کنيم، هرچند که شايد خود من يکي دو بار اين بحث را مطرح کرده‌ام، اما اکنون دقيقا بخاطر ادعاهاي اين آقايان و به خاطر هواداران اين باشگاه بزرگ که ارادت خاصي به آن‌ها دارم و با زحمات آنان، اين باشگاه به تراکتور بزرگ تبديل شده است، اين کار را انجام نخواهم داد؛ سفت و محکم پاي باشگاه ايستاده‌ام و از آن حمايت مي‌کنم و اميدوارم به هدفي که براي هواداران و باشگاه تعريف شده است، برسيم.

 وي افزود: شايد چند ماه پيش به خاطر عده‌اي از اين آقايان، چنين تصميمي داشتم، اما وقتي صفحات هواداري مختلف را رصد کردم و ديدم که هواداران چگونه پشت باشگاه و من هوادار ايستاده‌اند، اکنوم به هواداران اطمينان خاطر مي‌دهم همان طور که تاکنون خدمت‌رسان آنان بودم، بعد از اين هم محکم‌تر از قبل خدمت‌رسان خواهم بود.

وي با اشاره به علل ناکامي هاي تراکتورسازي در 2 سال گذشته که از قهرماني به دور مانده است، گفت: خيلي شفاف مي‌گويم اشتباهاتي که خود من در انتخاب‌هايم و يا در برخي مسائل داشتم، باعث اين اتفاق شد و بيشترين ضرر را نيز خود من کردم. اهدافي که براي باشگاه تعريف کرده بودم، در اين دو سال نرسيدم و نتوانستم هواداران عزيز را به شارژ روحي که مد نظرم بود، برسانم و به وظيفه خودم جامه عمل بپوشانم.

وي اضافه کرد: بخاطر مردم عزيز و خوشحالي آنان از جيب شخصي هزينه مي‌کنم، اما برخي اشتباهاتي رخ داده و قرار نيست روي اين اشتباهات چشم‌پوشي کنيم؛ معتقدم کساني که اشتباهات خود را گردن ديگران مي‌اندازند، هيچ‌گاه موفق نمي‌شوند و من هم از اشتباهات بزرگي که رخ داده شانه خالي نمي‌کنم؛ در اين بين، اشتباهات ريزي هم رخ داده و برخي‌ها همچون بعضي کانال‌ها، غيرمسئولانه براي تيم حاشيه ايجاد کرده‌اند.

مالک باشگاه تراکتورسازي تبريز توضيح داد: مشکلاتي هم از جاهاي ديگر به باشگاه تحميل شده و در مصاحبه‌هاي قبلي‌ام درباره اين موضوعات صحبت کرده‌ام و اين اشتباهات کوچک، زنجيروار به هم متصل هستند و در کنار اشتباهات بزرگي که خود من مرتکب شدم، باعث مي‌شوند که در کار موفق نشويم. سعي مي‌کنيم از فصل آينده، تيم خوبي ببنديم و بتوانيم به آن اهدافي که براي باشگاه تعريف شده، برسيم.
تيم فوتبال تراکتور به عنوان يکي از تيم هاي مدعي و پرطرفدار فوتبال کشورمان در رده سوم جدول رده بندي ليگ برتر باشگاه هاي کشور جاي دارد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 7

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.