1399/01/05 - 14 : 39
کد خبر: 19984
فرماندار هشترود:
تمامي ادارات هشترود در آماده باش کامل هستند
احرار: فرماندار هشترود از آماده باش تمامي ادارات تا ريشه کن کردن کامل ويروس منحوس کرونا از کل کشور خبر داد.

امين امينيان، امروز در اولين جلسه مبارزه با کرونا در سال جاري با تقدير از زحمات کليه عوامل تلاشگر نيروهاي درماني درجهت مقابله با اين ويروس منحوس گفت: نام گذاري امسال به نام جهش توليد توسط مقام معظم رهبري بايد در اولويت کار کليه ادارات قرار گيرد، خصوصاً نگاه ويژه به مبارزه با قاچاق کالا بايد مد نظر قرار گيرد و در جهت پيشگيري از اين معضل دستگاه‌هاي ذيربط نهايت تلاش خود را بکنند تا با همکاري وهم فکري، توليد ايراني جهش اساسي کرده و فرمايشات رهبر انقلاب جامه عمل بپوشد.

فرماندار هشترود ادامه داد: آرامش و امنيت در بحران‌ها گام مؤثري است که مي‌تواند مردم را در جهت مقابله با هر بحراني مقاوم کرده و دراين باره بايد مسئولين گام‌هاي اساسي بردارند و جامعه را مديريت کنند تا اضطراب و دلهره در بين مردم کاهش يابد.

وي تاکيد کرد: وضعيت هشترود در استان خوب است ولي مطلوب نيست و احتمالاً چنين وضعيتي فوراً تغيير کند و در عرض چند روز وضعيت شهرستان با بحران شديد رو به رو شود.

فرماندار هشترود عنوان کرد: بيماري کرونا در بيماراني که داراي سابقه بيماري هستند، بيشتر است ولي اين نبايد ما را فريب دهد که مراقبت‌هاي بهداشتي را انجام ندهيم.

امينيان اظهار داشت: تا ريشه کن کردن کامل اين ويروس منحوس از کل کشور تمامي ادارات در آماده باش کامل هستند و هر روز ورود و خروج مسافرين کنترل و هرگونه خودروي غير استاني که وارد شهرستان شود نيروي انتظامي وظيفه دارد جلوي اين خوروها را گرفته و در صورت امکان برگردانده شوند و يا تردد در داخل شهر نکنند.

ورود بيش از 2600مسافر به هشترود

رئيس شبکه بهداشت و درمان هشترود نيز در اين جلسه با اشاره به شيوع کرونا در 192 کشور گفت: مردم بايد مواظب باشند، 2 هزار و 644نفر افراد مهمان تا به امروز به اين شهرستان آمده‌اند و جا دارد مسئولين در اين باره اقدامات اساسي صورت دهند و جلوي ورود اين افراد گرفته شود، از مردم هم مي‌خواهيم از تجمع و ديد و بازديد با چنين افرادي جدا خودداري کنند.

جواد بابايي افزود: داروي کافي براي بيماران سرپايي در مراکز درماني موجود است و در اين باره مشکلي وجود ندارد.

وي خاطرنشان کرد: برخي از مردم به خاطر ترس از مراجعه به بيمارستان جهت معاينه پرهيز مي‌کنند و اين جاي نگراني است چون اين افراد احتمالاً کرونا دارند ولي علائمي در آنها ديده نمي‌شود و زماني مراجعه خواهند کرد که کار از کار بگذرد، اگر افرادي علائم ويروس کرونا را در خود ديدند در اسرع وقت به مراکز درماني مراجعه کنند.

رئيس شبکه بهداشت و درمان هشترود از بهزيستي خواست که مهد کودک‌ها را هرروز ضدعفوني کنند چون اگر اين مراکز آلوده شود وضعيت وخيم‌تر خواهد شد.

وي گفت: غربالگري در مسيرهاي ورودي به شهر از هر جهت و هرروز توسط عوامل زحمت کش هلال احمر و بسيجيان صورت مي‌گيرد و موارد مشکوک به مراکز درماني هدايت مي‌شوند.

پلمپ 8 واحد تجاري بازرگاني در هشترود

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود عنوان کرد: در مورد محلول و ژل ضد عفوني هيچ گونه مشکلي در هشترود وجود ندارد و در همه داروخانه‌ها اين موارد با قيمت مصوب در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد.

بهروز عبديلي ادامه داد: با کمک نيروهاي بسيج خواهران هرروز ماسک‌هاي مورد نياز توليد و تهيه مي‌گردد و با اصول بهداشتي در داروخانه‌هاي داخل شهر توزيع مي‌گردد.

وي همچنين از پلمپ ? مغازه خبر داد و گفت: اين مغازه‌ها به علت سرپيچي از قانون و عدم تمکين به دستورات مقامات قضائي پلمپ شدند.

رئيس صمت هشترود از مقامات قضائي و نيروي انتظامي به خاطر همکاري تنگاتنگ در مورد بازرسي از صنوف قدرداني کرد.

جمع آوري دست فروشان در سطح شهر

همچنين شهردار هشترود از جمع آوري تمام دست فروشان خبر داد و گفت: با تلاش نيروهاي سد معبر شهرداري تمامي عوامل سد معبر در سطح هشترود جمع آوري شده ودر اين مورد مشکلي نيست.

پورصادق به وجود سگ‌هاي ولگرد در سطح شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: چون بيشتر مردم هشترود به دامپروري و باغداري مشغول هستند و بالطبع براي نگهداري از گوسفندان و نگهباني از باغات خود مجبور هستند از سگ نگهداري کنند، اين مشکل کار را براي جمع آوري سگ‌ها دو چندان مي‌کند، شناسايي سگ‌هاي ولگرد با سگ‌هاي صاحب دار بايد در جلساتي مطرح و از تردد آنان در شهرستان خودداري شود.

بهزاد اصلاني رئيس جمعيت هلال احمر هشترود هم در اين جلسه گفت: ورودي شهرها هر روز کنترل مي‌شود و پلاک‌هاي غير شهرستاني هر روز ثبت شده و آمارشان در اختيار مراکز درماني قرار مي‌گيرد.

بخشدار مرکزي هشترود هم گفت: تما م مصوباتي که در جلسات گذشته تصويب شده بود توسط دهياران در روستاها اعم از گند زدايي و ضد عفوني هرروز انجام مي‌گيرد و از اين بابت مشکلي نداريم.

رقيه زارعي از مسؤلين ذيربط خواست در صورت امکان جهت جلوگيري از تردد اهالي روستاها به شهرستان براي تهيه اقلام بهداشتي ترتيبي اتخاذ گردد تا اين اقلام در روستاها توزيع شود تا مردم از تردد بي رويه به شهرستان خودداري کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 7

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.