1398/11/14 - 16 : 36
کد خبر: 19716
دروازه بان ملي پوش تراکتور:
اميدوارم با قهرماني در پايان فصل، هديه خوبي به هواداران بدهيم
احرار:دروازه بان ملي پوش تراکتور با بيان اينکه اميدوارم با قهرماني در پايان فصل، هديه خوبي به هواداران بدهيم،گفت:خيلي خوشحالم که در بين اين هواداران هستم، چرا که در هر شرايطي حمايت مي‌کنند.

دروازه بان تراکتور، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به پيشنهاد تراکتور و جذب او به اين تيم ابراز داشت: ? هفته مانده به پايان فصل گذشته، از تراکتور پيشنهاد داشتم، بسيار خوشحالم که اين تيم را انتخاب کردم، زندگي براي من در تبريز خوشايند است چرا که آذربايجان مردم خوبي دارد و مهمان نواز هستند.

وي تصريح کرد: ليگ برتر فوتبال بالا و پايين دارد و بايد صبر زيادي داشته باشيم و نبايد با چند برد پشت سر هم مغرور شويم يا با چند باخت خودمان را ببازيم، بايد تحمل هواداران و بازيکنان تيم بايد بيشتر از اين باشد.

رشيد مظاهري با اشاره به دليل عدم تکرار کلين شيت ها خاطرنشان کرد: بازي‌ها به گونه‌اي پيش مي‌رود که وقتي به نيم فصل يا اواخر ليگ نزديک مي‌شويم بازي‌ها سخت‌تر مي‌شود و تيم‌ها از کمترين موقعيت خود استفاده مي‌کنند اما اين دليل نمي‌شود که توجيه باشد و بايد تلاش کنيم که کمتر گل بخوريم.

دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران در ادامه با اشاره به تفاوت سرمربي حال حاضر و قبلي تراکتور تصريح کرد: نمي‌خواهم درباره دنيزلي سرمربي قبلي صحبت کنم، اما ساکت الهامي از لحاظ فني بسيار بالاست و اطلاعات او از فوتبال خوب است و نفر به نفر با بازيکنان صحبت کرده و کار مي‌کند.

دروازه بان تراکتور با اشاره به مربي رومانيايي اين تيم افزود: مربي دروازه بانان تراکتور، کارنامه مشخصي دارد و کارش خوب است، فکر مي‌کنم جزو يکي دو مربي خارجي خوب گلرها در ايران است.

وي در ادامه با تکذيب شايعه قرارداد 25ميلياردي اش با تراکتور اظهار داشت: قرارداد يک مساله شخصي است، اما اگر آقاي اوليايي يک مدرک بياورد که اين حرفش درست است کل قرارداد امسالم را به او مي‌دهم، از اين ناراحت شدم که وي با اين همه تجربه بدون مدرک صحبت کرد.

مظاهري با اشاره به شرايطش در تيم ملي گفت: اگر دوست نداشتم شماره يک تيم ملي باشم الان در تيم تراکتور نبودم، ناراحت هستم از شرايط فعلي ام در تيم ملي، اما آرزوي آن را دارم که دروازه بان شماره يک تيم ملي باشم.

دروازه بان ملي پوش با اشاره به اينکه بايد تمام تمرکزمان را روي اين فصل بگذاريم، تاکيد کرد: در مورد آينده نبايد صحبت کنيم چون هيچکس از آينده خبر ندارد، من سه فصل قرارداد دارم و اگر مشکل خاصي پيش نيايد، تراکتور انتخاب اول من خواهد بود.

دروازه بان تراکتور با بيان اينکه زياد به لقب فکر نمي‌کنم، گفت: شعار «سلام السون» هواداران در ورزشگاه را خيلي دوست دارم، البته همه شعارهاي هواداران تراکتور زيباست.

وي با اشاره به اينکه تازه از شرايط بدنسازي راه شده‌ايم، به هواداران وعده داد در نيم فصل دوم، بازي‌هايي را از تراکتور مي‌بينند که در کمتر تيمي در ايران ديده‌اند.

مظاهري با بيان اينکه اميدوارم با قهرماني در پايان فصل، هديه خوبي به هواداران بدهيم، افزود: خيلي خوشحال هستم که در بين اين هواداران هستم، چرا که در هر شرايطي حمايت مي‌کنند و شعار «عيبي يوخ» را فرهنگ سازي کردند.

سنگربان تيم ملي در پايان با اشاره به هک شدن صفحه شخصي اش در فضاي مجازي گفت: اصلاً پيگيري نکردم که کار چه کسي بوده اما کار جالبي نبود و زياد هم مهم نيست به آن فکر نمي‌کنم، در بازي‌هاي باقي مانده بايد از حاشيه‌ها دور باشيم و بهانه دست کسي ندهيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 5

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.