1397/12/23 - 19 : 37
کد خبر: 18606
سرمربي تيم فوتبال پديده:
تصميم هاي داور به ضرر ما بود/ امروز شايسته پيروزي بوديم
احرار: سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: بازي خيلي مهمي را شکست خورديم و داور مي توانست قضاوت خوبي داشته باشد و ترسو نباشد، متاسفانه تصميم هاي داور به ضرر ما بود.

يحيي گل محمدي عصر امروز پنج شنبه بعداز شکست تيمش برابر تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وي در ابتداي صحبت‌هاي خود گفت: به تيم تراکتورسازي به خاطر اين 3امتيازي که کسب کردند تبريک مي‌گويم، از تماشاگراني که امروز جو خوبي در ورزشگاه ايجاد کردند، تشکر مي‌کنم. امروز بازي يک طرفه‌اي را شاهد بوديم و تيم ما امروز بهترين بازي‌اش را انجام داد.

گل محمدي ادامه داد: جو امروز ورزشگاه خيلي خوب بود. هر چند نتوانستيم امتياز بگيريم اما از نظر فني با توجه به کم و کاستي که وجود داشت و تيمي که داريم در حد خودمان مستحق پيروزي بوديم و حتي مساوي هم عادلانه نبود.

وي با تمجيد از عملکرد بازيکنان تيمش اظهار داشت: به بازيکنانم که به خاطر شجاعت و بازي خوب‌شان تبريک بگويم، بدون اينکه ترسي از حريف داشته باشند و از اسامي که در تراکتورسازي حضور دارند بدون ترس بازي کردند.

سرمربي پديده با اشاره به اينکه حق ما گرفتن امتياز در اين بازي بود، گفت: از نظر من قهرمان واقعي اين تيم است که تک‌تک آنها به خاطر بازي خوبشان افتخار مي‌کنم. من به تک تک بازيکنانم افتخار مي‌کنم.

وي با انتقاد شديد از عملکرد داور گفت: او امروز ترسو بود، در هر صورت امروز تصميمات داوري متأسفانه به ضرر تيم ما بود و داور امروز شجاعتش را جا گذاشته بود و وارد زمين شده بود.

گل محمدي با تاکيد بر اينکه سر گلي که خورديم داور ما را اذيت کرد، ادامه داد: در آن صحنه به وضوح روي بازيکن ما خطا انجام شد، البته وقتي داور تحت تأثير جو ورزشگاه قرار بگيرد اين صحنه‌ها به وجود مي‌آيد.

وي با اشاره به اينکه داور خيلي ترسو قضاوت کرد، ادامه داد: بايد بازيکن حريف را اخراج مي‌کرد، بازيکن تيم تراکتورسازي جلوي خود من به کمک داور توهين کرد اما داور اين جرأت را نداشت که حداقل کارت زرد دوم را به او بدهد.

سرمربي پديده سپس با بيان اينکه نمي‌دانم شش داور مسابقه کجا را نگاه مي‌کردند، گفت: استوکس بدون توپ بازيکن ما را زد ولي داوران نديدند.

وي با بيان اينکه بايد از فرصت تعطيلات عيد استفاده کنيم، افزود: بايد خودمان را جمع و جور کنيم، ما در نيمه اول خوب بازي کرديم و در 20 دقيقه ابتدايي نيمه دوم سراسر حمله بوديم. اشتباهات داوري در اين ديدار نمايان بود.

سرمربي پديده افزود: برخي هم در فوتبال ما سرشان را در برف کردند و مشکلات را نمي‌بينند. ما انتظارات را از تيم‌مان بالا برديم. ما تيم جواني داريم که تا اين جاي ليگ نشان داده حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

گل محمدي ابراز داشت: تراکتور يک کرنر زد و روي يک اشتباه داور به گل رسيد، آنها موقعيت چنداني نداشتند ولي ما خوب بوديم و در نيمه دوم بازي يک طرفه‌اي شاهد بوديم و تراکتورسازي حرفي براي گفتن نداشت.

وي با اشاره به اينکه داور بازي بيشتر تحت تأثير بيانيه‌هاي تراکتور قبل از بازي بود، گفت: وقتي قبل از شروع بازي از طريق رسانه‌هاي مختلف به داور فشار وارد مي‌شود، داور نمي‌تواند عدالت را رعايت کند و اين مشکلات در فوتبال ما وجود دارد.

گل محمدي با بيان اينکه تيمش مي‌خواهد سهميه آسيايي کسب کند گفت: ليگ هنوز تمام نشده و تازه براي من شروع شده است و براي هدفي که داريم بايد تلاشمان را دو برابر کنيم. بازيکنانم نيز به خودباوري رسيده اند.

مهر

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
  پربازدیدترین اخبار
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.