1397/11/21 - 15 : 34
کد خبر: 18496
نيم‌نگاه تراکتورسازي به رده دوم جدول؛ ليکنز در انديشه کسب دومين پيروزي متوالي
احرار: تيم‌هاي تراکتورسازي و نساجي در حالي به مصاف هم مي‌روند که شاگردان ليکنز به دنبال کسب دومين پيروزي متوالي خود در دور برگشت مسابقات ليگ برتر فوتبال هستند.

تيم‌هاي تراکتورسازي و نساجي مازندران در چارچوب ديدارهاي هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر به مصاف هم مي‌روند.

سرخپوشان تبريزي پس از پيروزي خانگي سه-صفر مقابل نفت مسجدسليمان و شروع خوبي که در دور برگشت ليگ هجدهم داشتند، اين هفته به مصاف تيمي مي‌روند که انگيزه‌هاي زيادي براي صعود در جدول رده‌بندي دارد. تراکتورسازي با پيروزي هفته گذشته 29 امتيازي شد و رده چهارم خود را حفظ کرد.

در آن سوي ميدان نساجي مازندران نيز با تساوي در ديدار با ذوب‌آهن 17 امتيازي شد و در رده دهم جدول باقي ماند تا در ديدار امروز شانس خود را براي کسب نخستين پيروزي در نيم‌فصل دوم مسابقات امتحان کند.

شرايط تراکتورسازي و نساجي در جدول

تراکتورسازي و نساجي امروز در حالي به مصاف هم مي‌روند که تراکتورسازي در صورت پيروزي در اين بازي 32 امتيازي مي‌شود و مي‌تواند در صورت لغزش تيم‌هاي سپاهان و پديده، 2 رده صعود کند. شاگردان ليکنز در صورتي مي‌توانند به رده دوم جدول برسند که سپاهان در ديدار با سپيدرود شکست بخورد اما تساوي پديده مقابل استقلال خوزستان نيز شرايط جدول را به نفع تراکتورسازي تغيير مي‌دهد.

در صورتي که تراکتورسازي بازي مقابل نساجي را واگذار کند، ممکن است جايگاه خود را از دست داده و با پيروزي استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن به رده پنجم جدول سقوط کند.

تيم ميزبان نيز در پايان هفته شانزدهم مسابقات 17 امتيازي است و در بهترين حالت با پيروزي مقابل تراکتورسازي مي‌تواند با 3 رده صعود در رده هفتم جدول قرار بگيرد. اما شکست در ديدار با شاگردان ليکنز مي‌تواند نساجي را با 4 رده سقوط به رتبه چهاردهم جدول برساند

خط هجومي خطرناک تراکتورسازي و بازي در چمن مصنوعي

تراکتورسازي در حالي به مصاف نساجي مي‌رود که در ديدار اخير خود 3 بار دروازه حريف را باز کرد. اين تيم در 16 ديدار گذشته خود 26 بار دروازه حريفان را باز کرده و پس از سپاهان 28 گله، بيشترين گل زده را در کارنامه دارد. با اين حال شاگردان ليکنز در حالي آماده ديدار با نساجي مي‌شوند که بايد در زمين چمن مصنوعي به ميدان برود.

با توجه به اينکه تمرينات سرخپوشان در چمن طبيعي انجام شده است، بايد ديد بازيکنان تراکتورسازي چه عملکردي در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر خواهند داشت. در صورتي که اين تيم نتيجه ديدار با مسجدسليمان را در بازي با نساجي تکرار کند، مي‌تواند در هفته‌هاي آتي عنوان بهترين خط حمله ليگ را از سپاهان بگيرد.

رونمايي از بازيکن جديد تراکتورسازي در ديدار با نساجي

تراکتورسازي در نقل و انتقالات نيم‌فصل 5 بازيکن جديد جذب کرده بود اما ليکنز در ديدار نخست دور برگشت تنها از اکبر ايماني و سيد احمد موسوي استفاده کرد. با توجه به محروميت ساسان انصاري در ديدار گذشته، به احتمال زياد او مي‌تواند در ديدار امروز در ترکيب تراکتورسازي قرار بگيرد. اين بازيکن در تنها ديدار تدارکاتي که براي سرخپوشان به ميدان رفت، 2 پاس گل داده بود.

محمدرضا اخباري نيز در شرايط خوبي قرار گرفته و ليکنز از تلاش‌هاي دروازه‌بان جديد تيمش رضايت دارد اما بايد ديد در بازي امروز فروزان روي نيمکت تراکتورسازي مي‌نشيند يا اخباري يک بازي ديگر در انتظار حضور در زمين خواهد بود.

کوين کنستانت، ديگر خريد تراکتورسازي در نيم‌فصل نيز شرايط فيزيکي مناسبي ندارد و با کسب آمادگي در هفته‌هاي آتي مي‌تواند براي سرخپوشان به ميدان برود. ليکنز در ديدار با نفت مسجدسليمان اين بازيکن را در ليست 18 نفره تيمش قرار نداده بود.

در آن سوي ميدان نساجي در ديدار با ذوب‌آهن از دو بازيکن جديد خود استفاده کرد و جلالي از ابتداي بازي لاشا توتادزه را به زمين فرستاد. آرفنگ دافه نيز در دقيقه 80 به جاي علي‌اصغر عاشوري وارد زمين شد.

استوکس و انگيزه‌هاي جبران اشتباهات

آنتوني استوکس مهاجم خارجي تراکتورسازي در حالي به اين تيم بازگشته است که انگيزه‌هاي زيادي براي گلزني در ديدار با نساجي دارد. اين بازيکن در هفته گذشته مقابل نفت مسجدسليمان نيز عملکرد خوبي داشت اما با توجه به اينکه در ديدار دور رفت با نساجي، استوکس نخستين گل خود را براي تراکتورسازي به ثمر رسانده بود، قصد دارد با گلزني در اين بازي، دوباره به روزهاي اوجش بازگردد.

ديدار رفت دو تيم که با گلزني استوکس همراه بود، در نهايت با تساوي يک-يک به پايان رسيد. محمدمهدي نظري در دقيقه 66 بازي، گل آنتوني استوکس را جبران کرد تا نساجي از شکست خارج از خانه مقابل تراکتورسازي فرار کند.

در بازي امروز شرايط دو تيم نسبت به دور رفت متفاوت است. ليکنز در تراکتورسازي به دنبال تداوم نتيجه‌گيري است. مجيد جلالي نيز کارش را با تساوي آغاز کرده و در انديشه صعود به رده‌هاي بالاتر جدول است. نساجي در بازي امروز حامد لک را نيز به دليل محروميت در اختيار ندارد.

به گزارش تسنيم، قضاوت ديدار اين دو تيم بر عهده سيدمهدي سيدعلي، آرمان اسعدي، حسن انتظاري و يوسف مغروري است. امير عرب براقي و حسين زياري نيز به عنوان کمک‌داوران اضافي اين بازي معرفي شده‌اند.

تسنيم

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 2 + 9

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.